Friday, December 1, 2023

Kamu Bukan Manusia,Tapi Binatang ! Kamu Kejam =(

Salam Kepanasan Hati Ini =)

Entah kenapa hari ni bila ingat mulut murai org,membara rasa marah,mungkin kau ingat aku berlakon marah tapi bagi aku,aku benar2 marah ! Kenapa nak kata nak mengata macam2 kat aku ? Aku ada ganggu kau apa ? Memang kau ni dasar keluarga bodoh,yelah memang sorang pun xder dalam keluarga kau yg masuk universiti pun ! Memang ada jer yg di buat kat aku yg nak aku marah2 kat dia ,memang dasar hati pendengki,nak buat macam mna lagi,nampak jelas meluap2 rasa hati dia jelas dengki dgn aku,Well !


Ada rezeki lebih aku bagi kat korang,bukan aku nak kedekut sgt pun,kalau sikit aku buat cara sikit,kalau banyak aku buat cara banyak ! Setan2 ni xde krja lain memang nak hasut manusia jelah keja dia,nak bakar lagi hati manusia yg lalai2 ini supaya buat jahat lagi banyak dan lagi banyak,memang aku dah banyak sabar dgn hidup aku yg penuh dgn dugaan dari sejak dulu hinggalah sekarang,Maklumlah hati sarat ini,baru hari ni nak meluah laharnya tapi x di izinkan oleh kamu2 semua,Ya Allah ! Sumpah seranah jer dalam hati ini yg terlahir ke bibir ini ,


Malang diri ini entah bila kan berakhir,kenapa hanya bara di hati ini,kamu ! Hanya kamu yg tahu buat aku marah dan aku hanya mengubatinya dgn tidak mengapa,buat tidak2 tahu sahaja reaksi diri ini, Aah ! Biarkan aku hanya tersenyum dgn segalanya menyakitkan hati ini ,kau buat kat aku ! Pernahkah aku melahirkan rasa marah ? Sakit hati ? Derita hati ini x pernah aku melahirkan sedikit pun namun ku balas lagi dgn senyuman yg menguntum ! Di situlah lalainya diri kamu kerna aku sebelum ini dan sememangnya hanya tahu ubati hati ini dgn x mengapa ,Kamu semua jahat kerana menyakiti hati aku yg x berdosa ini ,


Mungkin hanya kau yg x pernah kenal erti aku sakit hati kerana aku x pernah tunjuk aku mengamuk dan sakit hati itu macam mana ! Namun ,kau lebih rela aku merosakkan cinta yg hadir dalam diri ini dgn sangkaan kau yg bukan2 kat diri ini kerna kau x pernah mengerti dan x pernah melihat derita hati ini ! Sangkaan kau marah aku ini hanya lakonan ,Kamu jahat kerana terus2an sangka yg hidup aku ini sempurna dan x pernah rasa sedih ,Then hanya keriangan yg menghiasi hari2ku,Salah ! Itu semua salah ,yg hakikatnya bahawa hati aku setiap hati hanya derita yg menemani,Aku sebenarnya sakit dan sengsara !


Kamu jangan ingat dgn cinta yg kau beri akan terubat segala luka di hati ini,Aku sepatutnya berdendam dgn kamu ,tapi kamu semua bodoh ! Bodoh yg amat2 Babi ! Kamu x payah lah kat kata kamu sabar dgn karenah aku,bahawasanya kamu hanya sedikit berdepan dgn masalah aku,yg akan merumitkan hidup kau ,Hati ini hanya aku yg tahu sepenuhnya kamu siapa ? Kamu siapa yg perlu mintak maaf dgn apa yg kau buat kat aku,Kamu siapa ?? Kamu harus diseksa utk dimaafkan,Hati ini belum menunjukkan tanda2 utk aku menangis ! Kamu kejam kerana mengambil hak aku dan kebebasan aku,


Angkara siapa aku x bisa utk merasa gembira dan hidup bebas ? Setiap manusia ini bebas utk teruskan kehidupan di dunia ini,kenapa aku harus meminta izinmu utk aku bahagia ? Berhutang dgn orgkah aku nak bahagia ? Ya Allah hanya aku yg mengalah, berlembut,murah hati murah senyuman ! Aku buat2 tidak tahu jer kekurangan yg ada pada aku,kekurangan yg kau beri kat aku, Hakikatnya ! Aku yg banyak rugi sejak dulu sehingga kini,Lantas kau pinta utk aku memaafkan aku,Say Sorry Okay For That ! No Way Man..Kamu x layak aku panggil manusia,tapi kami binatang !!! 🤔

No comments:

Post a Comment