Monday, April 1, 2024

Mung Meme X Dop Otak,Mereng Aku Ngan Perangai Mung !!

Salam Mereng Otak Dan Hati Terluka Buat Anda Semua =)


Sungguh berat dugaan mu ini Ya Allah,x mampu utk aku hadapi lagi,aku mahu bebas drp segala belenggu ini,Kau merampas nya dari ku dan membuatkan aku mereng dan patah hati !


Terlalu besar kah apa yg kau janjikan utk ku Tuhan ,sehingga aku diseksa sebegini,Satu azam dlm diri ini,semoga perbuatan mu dibalas di hadapan nya !


Aku bukan patung ,utk kau perlakukan sesuka hati mu,aku juga punya perasaan,tidak boleh kah,kau hormati keputusan aku dan x boleh kah kamu pergi jauh drp diri ini ? Dan harapan ku semoga kita saling hormat menghormati di antara satu sama lain !


Dah lama aku pendam kan segalanya,aku rasa kalau kena kat batang hidung kamu dah lama gila rasanya ! Kalau kamu rasa x suka akan aku,tolong pergi jauh drp hidup aku ,Dan kepada kamu yg aku benci,tolong hormat keputusan aku !


Ya Allah,hanya padamu aku meminta sepenuh hati ku,bantu lah aku ini Ya Allah,x sanggup lagi hidup dalam kemerengan minda ini,sakit nya mata ini,kurangnya vitamin C ,dan betapa kamu semua lah yg telah merosakkan hidup aku !


Hanya pada Mu,Ya Allah aku berpaut,berilah kasih sayang mu yg melimpah itu ke dalam diri ini,agar bisa aku bernafas dgn nyaman dalam melalui kehidupan ini,Tuhan ku aku tiada tempat utk mengadu tapi hanya satu pinta ku pada Mu Tuhan,berilah aku nikmat Mu yg tertinggi itu,sepertimana janji2 mu pada Insan2 yg soleh ! Amin..

No comments:

Post a Comment